معرفی بهترین آمارگیر زنده دنیا لخظه ای و دقیق

زنده ضبط و پخش مخصوص بازاریابی ....

معرفی بهترین آمارگیر زنده دنیا لخظه ای و دقیق

زنده ضبط و پخش مخصوص بازاریابی ....

چگونه بادام زمینی اصل بخریم چگونه روغن زیتون اصل بخریم...

چگونه بادام زمینی اصل بخریم چگونه روغن زیتون اصل بخریم... فقط یک راه  وجود داره تا روغن زیتون  اصل  رو با  قیمت مناسب خرید اون هم خرید مستقیم  از کارخانه هست اینروزها  پیدا کردن  اصل  خیلی سخت و دشوار شده یکی اومد پیشم گفتم شغلت چیه گفت کارخانه فروش زیتون دارم گفتم روغن زیتون اصل  اسمش چیه مارکش  نامش  مرغوب هم باشه گفت  نیست در بازار  هر چقدر بگردی اصل رو نمیتونی پیدا کنی فقط در کارخانه گفتم همه که نمیتونن بیان کارخانه گفت خوب تو سوال کردی منم جواب دادم همینه که هست و چاره ای هم نیست گفتم خوب اگر یکی  بخواد بخره چیکار باید بکنه گفت میتونه زیتون بخره حداقل میدونه این زیتون واقعیه بادام هم همینطور بهترین بادام اصل در جاده  آستانه به کیاشهر اطراف نقره ده هست اگر مسیرتان خورد نتونستین پیدا کنین کافیه به سمت کیاشهر حرکت کنید چند کیلومتر که جلوتر رفتین بپرسین به شما نشون میده حتی ممکنه همون آدم خودش  بادام  داشته باشه   تصور کنید بادام اصل آنهم با قیمت خیلی ارزان...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد