معرفی بهترین آمارگیر زنده دنیا لخظه ای و دقیق

زنده ضبط و پخش مخصوص بازاریابی ....

معرفی بهترین آمارگیر زنده دنیا لخظه ای و دقیق

زنده ضبط و پخش مخصوص بازاریابی ....

هوا خوشبو و تازه هست مخصوصا با دیدن این آمارگیر در بلاگ اسکای

هوا خوشبو و تازه هست مخصوصا با دیدن این آمارگیر در بلاگ اسکای این هوا در این لحظه با نگاه کردن به آمارگیر زنده و دقیق به من آرامش میده روی یه نیمکت تنها نشستم و با لپ تاپم دارم کار می کنم دورو برم خلوت هست و از اجتماع  خبری نیست شاید هنوز آدمها از خونه هاشون بیرون نیومدند کلاغ های خبرچین هم قار قار می کنند به نظر میاد میخوان چیزی بگن اوه یه گربه از کنارم رد شد یه ماشین به رنگ قرمز هم آنطرفتر پارک کرده منو نگاه کرده داره به من نزدیک میشه اون کنارم نشست و گفت بهترین آمارگیر زنده که زبان فارسی هم داشته باشه و مدتی هم رایگان باشه اسمش چیه گفتم اتفاقا من همین الان در بلاگ اسکای هستم چشمم به آمارگیر افتاده اسمش هست hitsteps.com گفتم میخوای از این سایت بیشتر برایت بگم گفت آنجه که عیان هست چه حاجت به بیان هست شنیدن کی بوود مانند دیدن این را بگفت و مرا بوسید با خوشحالی از من دور شد و گفت سپاسگزارم که این سایت خوب رو به من معرفی کردی گفتم  کارم معرفی بهترین آمارگیر های زنده و دقیق دنیاست دوباره برگشت اومد نزدیک یه شکلات داد گفت کامت را شیرین کن رفت نفسهام در هوای یه صبح نازنینه مثل اینکه امروزم زیباتر از دیروزه  همین پایان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد