معرفی بهترین آمارگیر زنده دنیا لخظه ای و دقیق

زنده ضبط و پخش مخصوص بازاریابی ....

معرفی بهترین آمارگیر زنده دنیا لخظه ای و دقیق

زنده ضبط و پخش مخصوص بازاریابی ....

در مورد این 2 تا سایت آمارگیر زنده شمارشگر دقیق چه بگویم خوبه؟

در مورد این 2 تا سایت آمارگیر زنده شمارشگر  دقیق چه  بگویم  خوبه؟ چه بگویم با من ای  دل  چه ها  کردی تو مرا  با  عشق  اون  آشنا کردی  بعد  از این  زاری نکن  هوس  یاری نکن  برو ای دل  دل  دیوانه خوب در مورد چی  داشتم میگفتم آهان آنچه که عیان است چه حاجت به  بیان  است این  جمله  قدیمی ها  هست  واقعا الان  کاربرد  اینترنتی  داره free real time  visitor   فقط  اینو میتونم  بگم که فایده  داره  اولا یک  مدتی  رایگان هست  دوم آیا   زبان فارسی هم داره؟  بله  داره بیشتر برای  کسانی  خوبه  که  فروشگاه یا  هر  نوع  سایت  اینترنتی  دارند که تولید کننده هستند یا  فروشنده و میخوان  بدانند  چرا مشتری  میاد  در سایت  کالاها را  نگاه  میکنه  اما  نمی خره اسم سایت هست hitsteps    کام    com    و دومین  سایت هم  بیشتر  برای مدیرانی  یا  افرادی که  وقت  ندارند  الان  نگاه  کنند بوکمارک میکنند قابلیت  ضبط و پخش  عالی  داره  سر فرصت  نگاه می کنند اسم  دومین سایت  برتر در دنیا هم هست این است   reactflow.com   بیشتر از این چیزهایی که  گفتم  و خیلی  چیزهای دیگه  داره  ارزش  کلیک کردن رو داره....

بعضی وقتها آدم حس میکنه خوب مینویسه جالبه که آمار بازدید هم بالا میره

حس نوشتن که  باشه  آدم  در اون  لحظات میشه بهترین  نویسنده  دنیا که  ممکنه  فردا  نتونه  اینجوری  بنویسه و خودش  هم  تعجب میکنه  که  این  مطالب رو  خودش  نوشته  وقتی  تعداد کلیکها رو میبینه  به خودش  میگه  برم  خودم  مطالبم  رو  در بلاگ  اسکای  قسمت  آخرین  مطالب  رو  بخونه  وقتی  آخرین  یادداشتها  رو  میخونه  میگه  اوه  چه  خوب  نوشتم  باورش  نمیشه  که این  نوشته ها رو خودش  نوشته  باور کن  حرفمو باور کن شاید برای شما هم پیش  اومده  باشه حتی  در بیرون هم  بعضی  وقتها  پیش میاد  آدم  ناگهان  پرفسور میشه  و  جملاتی کیگه  که  همه  میمونن این  خودش هست امروز مگه  چی  خورده در  بلاگ اسکای  دیدم  اینجا میزارم  تا  هر کی  دوست  داره بخونه  یا  اگر  وقت  نداره  بوکمارکش  کنه  بعدا  سر  وقت  بخونه  راستی تاکسی این سایت هم  خیلی  خوبه  دیشب  دیدم  چون  خوابم  میومد  وقت نکردم  بنویسم  معرفیش کنم  اما  الان معرفی میکنم ریکت فلو   reactflow    کام  زبان  فارسی هم  داره؟  بله مجانی هست؟  بله  تا  مدتی  رایگان هست در باره چی هست؟  چرا  مشتری  از فروشگاه  دیدن میکنه  ولی  نمی خره جوابش  همه اینجاست در همین  سایت اون همیشه  دهانش  بو  میداد آمارگیر بهترین مار زنده  دنیا این آمارگیر  دقیق و رفع بوی  بد دهان اون   چند بار به  اون  گفتم  اوه  دهانت بو میده  یه  فکری  کن گفت  راست میگی  پس  واسه  همینه  تا  حرف  میزنم  همه  فرار  را  بر  قرار ترجیجج میدهند کافیه  دهان  باز کنم تا هر کی  دورو  برم  هست بیهوش  بشن  یا  فرار  کنه  اون حرف منو  گوش کرد  و گفتم  این کارها رو  بکن حتما  دهانت خوشبو  میشه  و  بگو  ها با  دهان  باز  ها  کن  دیگه  کسی  فرار  نمیکنه  اما  چگونه  آیا  واقعا  راهی  هست؟  بله  بهترین  آمارگیر  زنده  دقیق  شمارشگر  وب    free visitor  real  time  سایتی  که  زبان  فارسی هم  داره  و مدتی هم  مجانی و  رایگان هست  hitsteps کام هیت استیپز کام اسم  سایت هست خوب برسیم به  رفع  بوی  بد  دهان ممکنه این حرف رو نزنن اوه برو دهانت بو میده ناراحت شدی؟ اما فرار را بر قرار ترجیج دهند چرا دهانت بو میده چه خمیر دندانی میزنی؟ چگونه بوی بد دهان را از بین ببریم؟ راستش نمی دونم چیکار کنم هر جا میرم تا حرف میزنم میگن پیف پیف پیف یعنی دهانت بو میده بهترین خمیر دندانها رو هم استفاده کردم اما فقط همون لحظه اول خوبه بعدش خیلی زود دوباره بد بو میشه خودم هم احساس میکنم نه میتونم کسی رو ببوسم نه حرف بزنم خلاصه همه فرار می کنند کافیه دهان باز کنم همه گنجشکها هم یا بیهوش می افتند پایین از درخت یا فرار می کنن خوب بهترین راه چاره یک فاسق قاشق بردارم بزن به زبانت و بکش بیاد لا پایین میبینی یه عالمه سفیده و چیزهای بدبود که در دهانت به زبانت چسبیده بود اومده بیرون حالا آب نک نمک قرقره کن سپس مسواک بزن یا بهتره اول مسواک بزنی بعدش اب نک نمک یا مخلول تمیزکننده بزن ببین همه میان دنبالت تا حرف بزنی همه میگن بگو بگو بگو اما اگر همه اینکارها رو انجام دادی باز هم نشد غذاهای سرخ کردنی کمتر بخور مخصوصا از غذاهای آماده که معلوم نیست از چی درست کردن و پس از یک غذای سرخ کردنی فوری چای داغ نخور....armin3dجگونه بوی بد دهان را از بین ببیریم؟

آمارگیر بهترین مار زنده دنیا این آمارگیر دقیق و رفع بوی بد دهان اون

اون همیشه  دهانش  بو  میداد آمارگیر بهترین مار زنده  دنیا این آمارگیر  دقیق و رفع بوی  بد دهان اون   چند بار به  اون  گفتم  اوه  دهانت بو میده  یه  فکری  کن گفت  راست میگی  پس  واسه  همینه  تا  حرف  میزنم  همه  فرار  را  بر  قرار ترجیجج میدهند کافیه  دهان  باز کنم تا هر کی  دورو  برم  هست بیهوش  بشن  یا  فرار  کنه  اون حرف منو  گوش کرد  و گفتم  این کارها رو  بکن حتما  دهانت خوشبو  میشه  و  بگو  ها با  دهان  باز  ها  کن  دیگه  کسی  فرار  نمیکنه  اما  چگونه  آیا  واقعا  راهی  هست؟  بله  بهترین  آمارگیر  زنده  دقیق  شمارشگر  وب    free visitor  real  time  سایتی  که  زبان  فارسی هم  داره  و مدتی هم  مجانی و  رایگان هست  hitsteps کام هیت استیپز کام اسم  سایت هست خوب برسیم به  رفع  بوی  بد  دهان ممکنه این حرف رو نزنن اوه برو دهانت بو میده ناراحت شدی؟ اما فرار را بر قرار ترجیج دهند چرا دهانت بو میده چه خمیر دندانی میزنی؟ چگونه بوی بد دهان را از بین ببریم؟ راستش نمی دونم چیکار کنم هر جا میرم تا حرف میزنم میگن پیف پیف پیف یعنی دهانت بو میده بهترین خمیر دندانها رو هم استفاده کردم اما فقط همون لحظه اول خوبه بعدش خیلی زود دوباره بد بو میشه خودم هم احساس میکنم نه میتونم کسی رو ببوسم نه حرف بزنم خلاصه همه فرار می کنند کافیه دهان باز کنم همه گنجشکها هم یا بیهوش می افتند پایین از درخت یا فرار می کنن خوب بهترین راه چاره یک فاسق قاشق بردارم بزن به زبانت و بکش بیاد لا پایین میبینی یه عالمه سفیده و چیزهای بدبود که در دهانت به زبانت چسبیده بود اومده بیرون حالا آب نک نمک قرقره کن سپس مسواک بزن یا بهتره اول مسواک بزنی بعدش اب نک نمک یا مخلول تمیزکننده بزن ببین همه میان دنبالت تا حرف بزنی همه میگن بگو بگو بگو اما اگر همه اینکارها رو انجام دادی باز هم نشد غذاهای سرخ کردنی کمتر بخور مخصوصا از غذاهای آماده که معلوم نیست از چی درست کردن و پس از یک غذای سرخ کردنی فوری چای داغ نخور....armin3dجگونه بوی بد دهان را از بین ببیریم؟

Amargir zendeh online zaban farsi ham dare آیا میشه خواب را ضبط کرد؟

Amargir zendeh  online  zaban farsi ham dare آیا میشه خواب را ضبط کرد؟ free reall time  visitor  hitsteps  بالاتر از علم چگونه می توان  خواب را ضبط کرد  سپس  پخش  کرد؟ بیشتر وقتها  خوابهایی میبینیم  که  فوری  یادمان می رود ولی  بعضی  از خوابها مقداری  یادمان  می آید  خواب میبینیم  مثل  پرنده  می پریم خواب میبینیم  در یک  شهری  هستیم که  نمی دانیم  اینجا  کجاست و یا  هر  خوابی  دیگر فرض کنیم  خواب میبینیم  یک  سایت  آمارگیر  زنده  و  دقیق پیدا کردیم  و  چون  روز  فکرش  را  کرده  بودیم  در خواب آن را  میبینیم مثل هیت استیپز که  یکی از  بهترین آمارگیرهای  جهان هست و  زبان  فارسی هم  داره  مدتی هم  رایگان هست  hitsteps   اما ضبط و پخش  چی  فرض کنیم  تولیدکننده هستیم و  فروشگاه  اینترنتی  داریم مشتری  میاد  به  کالاها  نگاه  میکنه  اما  خرید  نمیکنه  وقت هم  نداریم در همان  لحظه  نگاه کنیم  چرا  نخرید  اینجا  با  کمک این سایت  میشه  سر  فرصت  علتها  را پیدا کرد ضبط میکنه  به  طور  تتوماتیک  در  زمانی که  وقت  داشتیم میتوانیم  نگاه  کنیم  اسم  سایت هم هست    reactflow